7 november

2011-11-07 09:50:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


måndag redan och helgen har varit kanon. spenderat hela helgen med min e, fredag tog vi det lugnt och på lördagen var vi på middag hos hans farmor. på kvällen drack vi lite smått och bestämde oss för att ta en dagstripp till Halmstad och gå på trav. träffade pappa och min ronja. var skönt att se och prata med henne igen, kändes som evigheter sedan. sedan tog vi sju tåget hem till skåne igen och avslutade i sängen med att titta på disney filmen aladdin. kände sig som ett litet barn igen, ska ha nog ha något slags disney maraton snart och sitta och titta på massor med gamla filmer. men åker tillbaka till Halmstad igen på fredag för jobb med far.

mår bättre än på länge och om två månader är vi i thailand. om en månad är det min älsklings högtid jul och nyår. ett jobb hade bara suttit fint just nu så hade allting varit perfekt :)

Kommentarer

jag vill också träffa dig!! Saknar dig!

2011-11-07 11:21:36

Min bästaste vän <3

Det var så otroligt skönt att få träffa dig igen.. Du får kika upp med E när ni kan ta emot en helgs besök :) Jag och Odi kommer gärna ner, han saknar sin tjej ;)

2011-11-07 17:10:47

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu