väldigt off

2011-10-31 13:30:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


har inte bloggar på ett bra tag känner jag. innan var det varenda dag. men har varken haft lust eller tid känns det som. läser gör jag fortfarande hela tiden, men att uppdatera själv har inte varit så intressant. känns som allt är upp och ner för tillfället och försöker komma tillbaka på ruta ett, tur man har min e som alltid finns och stöttar när jag får mina psykutbrott. även tur att man har en resa att se fram emot, 2 månader kvar, jag lovar det behövs så in i helvete.. klättrar på väggarna just nu och vet inte hur mitt det ska sluta, måste hitta något, och det är snabbt. annars blir det väl skolbänken till våren, inte allt för peppad men finns inte så mycket val.




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu