ge mig min ullis

2012-03-15 20:10:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


vill faktiskt skänka en liten tanke till min älskade kusin, saknar dig så in i helvete. du förstår alltid mig och tror vi aldrig haft tråkigt ihop. spelar ingen roll om vi hade suttit på en öde ö så hade vi lyckats att få tiden att gå, bara på några år har vi kommit varandra så sjukt nära och redan gjort så mycket.  du vet mer om mig än vad jag knappt gör själv tror jag.. jag älskar dig av hela mitt hjärta, min andra syster och den jag alltid kan lita på. PUSS


Kommentarer
ulliz

åhhh vad go du är, älskar dig med!! <3

2012-03-18 19:33:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu