första april.'

2008-04-01 10:24:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


försov mig, vaknade nyss. så blir ingen skola idag heller. hade bestämt att sköta hela den här veckan. men har köket idag. så får bli att ligga hemma istället. så hinner jag även åka inom stan och köpa mina körlektioner.  2månader kvar sedan borde körkortet vara mitt iallfall! :) första april idag, får väl se om jag blir lurad av någon! :) nu ser jag våra bästa år. man kan ju missa fler avsnitt av den här serien och det har inte hänt någonting.. nu börjar det gå lite över styr för nu är marlena mördaren i staden och har dödat allas nämaste. hahaha.. helt sjukt!! men men ska hoppa in i duschen snart och göra mig i ordning. take care. / ems

image63

Kommentarer

haha jag följer våra bästa år jag med. visst är det sjukt, marlena är ju den snällaste i hela serien. värsta chocken :D haha

2008-04-01 21:12:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu