i do everything for you

2008-04-25 12:15:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


om det fanns något jag skulle kunna ändra för att göra dig glad skulle jag det. om det fanns något jag skulle kunna ändra för att du skulle förstå mig, skulle jag det. om det fanns något jag skulle kunna ändra för att du ska älska mig, skulle jag det. om det fanns något i hela världen jag skulle göra nu så är det att vara vid din sida. känna din kropp mot min. hålla om mig och veta att du skyddar mig dag som natt. vet inte vad jag ska göra längre. ber om en chans att jag ska bevisa att du är mitt allt. den enda som finns i mitt huvud. den enda jag gråter för. gråter för att det för så fruktransvärt ont i mitt hjärta att vara utan dig, att vara ifrån. bara att veta att du ringer mig gör att min dag förgylls för då vet jag att du bryr dig om mig fortfarande.. men vet inte längre. vet bara att jag har sabbat allting rätt åt helvete. vill bara du ska förstå. ångrar det jag gjort. men kan inte ändra det. därför vill jag bevisa att det bara är du och ingen annan jag älskar!!! johan robin persson <33

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu