inväntar sommaren

2008-04-17 18:52:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


var inne på olika internet sidor och kollar sommar modet. man vill ju bara att det ska bli varmt nu så man kan gå utan jacka och i kjol eller shorts. bara gå i linnet oc ha på sig en varmare kofta på sommarkvällarna när man går hela dagarna utan skor. åhh.. blev så sugen att beställde lite kläder som kommer i slutet av maj/ början av juni så man har något att längta till! köpte en bikini som jag tyckte var grymt söt. i svart prickigt i vit bakgrund. visste inte om jag ville ha tre kant eller bandeu. så köpte både och! :) haha.. så får man väl ha de varannan dag på stranden i sommar. åh gud vad jag längtar. eller vad säger du thåström? alla tjejkvällar på varandras altaner på sommarkvällarna med en kall cider i handen. guud, plus nu i sommar är alla 18 så alla kan komma in på krogen och ingen behöver känna sig utanför (av egen erfarenhet) :P haha :) nej, nu ska jag ta och stänga ner affären. kanske skriver mer ikväll eller så blir det imorgon, får se hur mycket jag orkar ikväll. snart följer bilder på min vackra bikini! :) enjoy.

image75                image76                   image77


Kommentarer

Gumman, shiet. Är helt totalt jävla asdöd. Tänkt så mycket under dagen att jag har haft huvudvärk. Trött, ska bädda ner mig i sängen och kolla på vänner med en kopp thé tänkte jag. Glöm inte att jag älskar dig gumman

2008-04-17 20:56:34

Hej min älskling =) nu är det inte långt kvar tills du fyller år, wiiiiiiiiiie. =) mhm, många kalla cider i händerna i sommar, vill jag lova! kommer du ikväll eller? jättestor förfest hos lillens mammas jobb, på andersberg, börjar halv åtta? :) jag ringer dig snart. ÄLSKAR DIG MEST

2008-04-18 09:28:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu