kommer alltid vara din.

2008-04-28 16:35:07 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


de senaste dagarna har varit helt knas. inte kunnat sova, äta eller ha kul seriöst. vill inte folk ska tycka synd om mig. men är inte specielt social nu för tiden. vill bara tacka nathali som orkat stå ut med mig seriöst. kan inte vara roligt att vara med mig när det är så här. men är inget utan R. så är det bara. men kom till han igår vid elva. fick ligga på hans arm och sova. det kändes underbart. imorse när vi vaknade ville inte någon utav oss gå till skolan. vi la oss och såg på vänner fram till tolv sedan märkte vi att det var 20 grader ute. gick ut i linne och t-shirt och har cyklat runt tills nu. tills jag började jobba. han gav mig en kram & en puss innan han gick och sa att han älskade mig innan han cyklade iväg. vill bara han ska vara här nu. har sagt till honom att vet att han är arg. men bara han är mig så vet jag att han bryr sig. och det var han idag. han har skjussat runt mig hela dagen. har haft armarna innanför hans tröja och vi har pratat och skrattat tillsammans och det känns underbart skönt! :) han kommer till mig ikväll, säger han iallfall. han ska höra av sig ikväll, säger han iallfall. jag vet inte riktigt. men min enda önskan är att jag får sova bredvid honom och känna hans kropp mot min. känna min prins att han älskar mig och skyddar mig. är jätte svårt att vara utan honom. och så är det. så hoppas nu alla mina kära läsare och mina närmaste vänner förstår att jag orkar bara inte vara med någon just nu. för är inte social och vill inte prata. vill vara med R eller vara själv. det är sådan jag är. jag lovar, det kommer bli bättre med tiden. får vi hoppas.

ut och sätta sig i solen nu, när det inte är kunder är det bara att chilla i solen. / emsan

Kommentarer

Älskar dig kusin

2008-04-28 19:08:07
Anonym

älskling, du vet att jag kommer till dig när som helst. jag kommer inte till dig för att du ska vara social, utan för att du ska kunna få prata av dig och inte vara ensam. jag älskar dig emelie.

2008-04-28 21:58:45

jag älskar dig i vilket fall som helst. för du är en vacker människa både på insidan och utsidan! massa älsk.

2008-04-29 01:20:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu