short hair.

2008-04-03 14:03:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


nu har jag bestämt mig. imorgon klipps allt hår av och det blir kort. mitt hår är så himla slitet nu och och är så trött på den här frisyren. har haft kort hår för ett bra tag sedan. vet att jag ångrade mig i början men sedan blev jag nöjd. så är det väl alltid när man klipper sig? iallfall för mig... ligger hemma idag för mår piss. förkyld, igen och mår allmänt bajs. ska strax åka till jobbet och jobba till åtta ikväll! :) imorgon blir det lite party hemma hos thåström. ska bli myspys. träffa alla tjejorna igen också!! :)  nu måste jag göra mig i ordning för jobbet. ciao / ems ♥

Kommentarer
nathali

oh, krya på dig baby

2008-04-03 19:50:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu