sommar, sol & bad, vill vi ha!!

2008-04-22 11:16:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade nyss. solen skiner in genom rutan och jag lyssnar på magnus ugglas nya låt. 24 timmar. så himla underbar. men det tog fan tid innan jag hittade den haha.. riktig sommarlåt kommer det bli! :) själv sitter jag & väntar på att nathali ska sluta och komma hit och klippa mitt hår så ska vi njuta och sola i solen! :) idag blir det beställning från USA. någon som är sugen eller? ringer dig innan johanna :)!! nu kommer en bild från thailand för så ser det ungefär ut för mig i trädgården. BRILLOR!!! :D :D enjoy. / emsan

image85

VADÅ LÄNGTAR TILLBAKA ELLER, KOLLA JAG ÄR JU SVIN BRUN?!?!?!?

image86


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu