summer in the air.

2008-04-21 08:52:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade runt åtta nu har jag sminkat mig och gjort mig i ordning för skolan. ska ta bussen klockan nio. denna helgen har gått så otroligt fort att jag vet knappt själv vad jag gjort. men som sagt. jobbade hela lördagen så där gick väl helgen. efter det bar det till sarah nilssons 18 års fest. var riktigt mysigt. men var riktigt trött så drog hem vid halv ett då tim körde mig hem. igår  övningskörde jag och sedan åkte jag hem till nathali vi satt och drack. tim & nathali vin och jag cider och pratade i flera timmar. alltid myspys. ikväll ska nathali klippa mig. träna på sitt frisör yrke. haha.. :) nej, nu ska jag bege mig mot bussen till skolan. ciao / emsan

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu