westlife - tonåren, nu, föralltid.

2008-04-19 12:19:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


HV71 vann guld. senast var 2004. helt otrolig match. målen gick verkligen in eftervarandra. men den sista satt i lindköpings kasse. alltså lindköpingsmål och HV71 vann på sadden. :) fyfasen vad jag skrek. hoppade av glädje. mitt lag vann elitserien och hade 15 poäng mer än tvåan. sedan vinner de hela skiten. guldet hem till jönköping igen. har beställt en HV71 speltröja nyss med bergenholtz på ryggen. blev så glad att jag gjorde om min blogg. ändrade färger och ändrade text. blev rätt snyggt faktiskt. nu kanske ni undrar över min titel på den här bloggen? jo så här började det. jag & robin kunde inte sova i natt. så runt ett tiden satte vi på massa olika lugna kärlekslåtar med fina texter till. så kom vi in på westlife. de är så snygga allihopa så man nästan svimmar och  sjunger helt underbart. kom på att de har varit mina idoler när jag var mindre och kommer vara det för alltid. de sjunger så otroligt bra och texterna är riktigt fina. sitter på jobbet nu. började klockan halv åtta imorse och slutar åtta ikväll. sedan blir det vidare till sarah min älskling som har 18 års fest. det ska bli riktigt roligt och träffa alla igen! :) skriver nog en rad eller två senare. nu ska jag se beck som jag har med mig till affären.  / emsan

PS. är sjukt sur att det ska vara riktigt väder bara för att jag ska jobba.
imorgon när jag är ledig kan jag sätta på attdet kommer ösregna.
det är bara så. jag har fasen aldrig tur :o


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu