äntligen fredag

2008-08-15 10:57:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


vaknade precis av att solen strålar in genom fönstret. gårdagen bestod av mys i min säng tittandes på sex and the city. lillasyster kommer inspringande vid tio och säger att hon ska på disko så får sminka och göra i ordning henne innan hon går ut. ska snart åka in till stan har jag bestämt mig för. ska försöka dra med lillasyster och sedan ta en fika i stan. är så sugen på en chai latte och en varm macka. så ska alldeles strax in och väcka henne. sedan blir det att göra i ordning alla sakerna för kvällen för klockan fyra börjar jag jobba. lite segt men slutar åtta och efter det blir det party med tjejorna. himla skönt! skriver mer senare på jobbet för nu väntar duschen...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu