blir på så dåligt humör.

2008-08-23 14:26:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


det regnar, det blåser, det är kallt. det gör mig på så fruktansvärt dåligt humör. idag har vi planerat att vi ska ut. vi ska ut och dansa och ha kul. men då är det sådant dåligt väder. vill det ska vara sol och varmt så man kan gå i linne och shorts eller kjol igen. men sommaren är över bara att inse, även om det knappt var någon.

ikväll blir det lite för fest hemma hos mig med dom närmaste och sedan blir det ut och dansa! dansa bort alla bekymmer och bara ha riktigt roligt. jobbar som sagt fortfarande till åtta ikväll men efter det blir det direkt att hoppa på cykeln hem.

just det, jag & julanta ska börja träna nu. jag tjuvfuskade lite. ska egentligen börja imorgon på gymmet. jag ska byta gym till julantas så att vi kan pressa varandra. så därför vi ska börja imorgon. men tog cykeln idag och man märker verkligen att man inte har någon kondition kvar. men det ska komma tillbaka och vi ska lyckas med vårt mål!

Kommentarer

Duktigt ! Hör av dig någon gång om du inte får ta på någon att träna med :) har du gymkort någonstans? <3

2008-08-23 17:49:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu