blir så arg på gina tricot

2008-08-07 16:44:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


gick in på gina tricot sida. då finns det hur många fina klänningar och t-shirtar och kjolar där som helst. jag dör nästan så fina är dom. men var fanns dom? i halmstad? nej, verkligen inte utan dom finns endast i stockolm typ. jag menar jag förstår att inte halmstad kan ta in så mycket för butiken är inte så stor. men då tar man ju in efter hand. det finns mega mycket på hemsidan som inte ens halmstad har, & seriöst tror jag aldrig dom haft det, för är inne där rätt ofta. så gina skärp er. skicka kläderna till dom mindre städerna med. blää på er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu