blogg utseendet ändrat.

2008-08-09 11:13:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


nu har jag suttit hela morgonen och funderat ut om jag skulle ändra mitt blogg utseende men så blev det till slut. denna gången blev det grönt. är inte så förtjust i den färgen i vanliga fall. men ska försöka lura mig lite själv och ha det på bloggen för då ser jag det varenda dag och då måste jag väl börja gilla den, eller?

gårdagen var super mysigt. startade med för ferre hemma hos mig sedan drog vi in till staden vid tolv tiden. det enda negativa var att det öste ner. verkligen regnade som in i helvete så alla timmar man hade stått framför speglen var ju helt bortkastat. allt smink var förstörtoch håret burrade upp sig och blir alldeles stort och vågit.. !! ingen ska behöva se mig så. men igår var det nog ingen som var nöjd med sitt utseende igår efter en promenad i regnat till uteställena. nu är det så iallfall att jag jobbar. började halv åtta i morse och det var jävligt tungt att komma upp. men upp kom jag och nu står jag här jobbat fyra timmar snart och bara nio kvar. måste ju se på den posetiva sidan!

julanta, du är super snygg i den nya färgen. kanske borde bli brunett igen jag med?


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu