bloggas från jobbet.

2008-08-26 16:41:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


har precis börjat jobba innan dess har jag varit hos doktorn och allt var som det skulle, tack & lov. sedan gick jag och sarus runt i stan och hittade en underbar kofta. så jag var tvungen att köpa den. den är otroligt skön och känner verkligen höstkänsla! jobba här till åtta ikväll sedan hem och ta det lugnt. sedan börja elva imorgon till skolan. ganska skönt...

vill bara säga att jag saknar min julana.
vi var i princip varje dag i somras och
nu har vi inte setts på flera veckor.
saknar dig så det gör ont bästa vän!



Kommentarer
johannathåström http://yellowladie.blogg.se/

saknar dig!!!!

2008-08-26 18:26:02

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu