cancerpinne är en farlig vana.

2008-08-13 12:40:15 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter hos mammas ex med lillasyster och hans barn som vi passar idag. ganska passande så heter hon också emelie fast hon är 9 år och långt lockigt hår ser ut lite som guldlock!! jag, malin och emelie ska alldeles strax spela wii sedan se på hitta nemo som jag älskar. velat se på den svin länge så fanns den här. så nu tvingar jag dom att titta den med mig. en kort uppdatering skriver mer senare


nej, nu ska jag ut och röka. ta en cancerpinne, det är en vääääldigt dålig vana,

Kommentarer

Hello dear! Hoppas du inte är arg på mig, har jobbat liksom du hela sommaren men kanske kan kommer ner i höst, eller om du kommer hit. Puss, Älskar dig my dear

2008-08-13 21:06:11

2008-08-13 23:17:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu