CHRIS BROWN ÄR MIN NYA ÄLSKLING!

2008-08-13 08:25:41 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


så nu vet alla det. jag älskar chris brown. han är grymt snygg och ryser bara jag hör hans röst. sitter på jobbet. började sju imorse men jobbar bara till halv elva idag och det är riktigt skönt. ska hem till lillasyster och spela wii senare och titta på OS. sedan är det massa som snackar om kräm att det är idag, var inte sista förra onsdagen eller har jag fått allting om bakfoten? för om det är kräm idag blir man ju lite sugen? får snacka med tjejorna när dom har vaknat till vad det är som gäller ikväll egentligen. ska ringa och väcka julanta så hon inte sover bort sitt liv. =) ska lyssna lite mer på chris brown och bara njuta av hans snygghet och hans röst!

Kommentarer

brow ! har inte hört snubben :D har du tid på fredag att ses? :) kram kram babe

2008-08-13 12:21:42

nooo kräm är inte idag de va sista förra juu!

2008-08-13 14:01:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu