det är inte så farligt som man tror,.

2008-08-21 12:52:36 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


skolan gick rätt bra, är inte så farligt. men dock så har det inte börjat på riktigt ännu. men det är sådan som livets gång är alla har gått i skola och alla har klarat det och det ska jag med!! jag ska klara det. rycka tag mig i kragen och stå ut...


ett par ord till min älskade nathalie!
det löser sig gumman, vet precis hur det känns och det gör så
fruktansvärt ont, känns som om en del från kroppen försvunnit
känns som att hela hjärtat krossas och ligger i bitar i kroppen
känns som att man inte vill leva mer. men tror mig, det löser
sig, det blir bättre, du kommer le snart igen. jag finns här älskling!
älskar dig / Emelie

Kommentarer

tack :'(

2008-08-22 08:37:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu