fika med sarus

2008-08-25 14:13:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


efter mitt förra inlägg ringer sarus om jag vill in till stan med henne och ta en fika för hon har håltimma. självklart. jag & börje skyndar oss mot bussen och träffas i stan. vi tog en fika på espresso house och snackar skit. sedan kommer tim förbi och sitter en liten stund, han åker till norge idag så vi satt och pratade massor om våra förhållande och hur bra vi hade det. jag vill med till norge och jobba, jag vill inte gå i skolan. om jag bara hde varit ett år äldre och tog studenten förra året så hade jag kunnat jobba. tro mig, jag vet vad jag pratat om. jobbat sedan jag var 14 år i pappas butik nu vill jag ut i arbetslivet på riktigt. nej, nu ska jag ta och lägga mig en timme och sedan blir det duschen för att sedan göra mig i ordning för kvällen..

Kommentarer

hej :) jajjemen, det blir det.. vi ska försöka åka vid 9.30 om det går bra, för dom öppnar 10 ^^

2008-08-25 14:29:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu