fika och shopping på stan.

2008-08-11 18:13:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


åkte in till stan för att träffa sarus och ta en fika och prata ut. längesedan man såg henne eftersom hon har varit på läger med kyrkan. så vi tog en fika på espresso house och pratade! sedan ringer hennes papi och säger att hon måste jobba. så det blir en snabb fika och prata och sedan gick jag själv i stan och shoppade lite. kände att jag har pengar över i plånboken och behöver ladda inför hösten. köpte två koftor vit vanlig lång med knappar och en brun.med vida armar och knappar och så köpte jag en jacka med blommor på. velat köpa den svin länge. visserligen lite kallt kanske. men håller nog ett litet tag till. sedan köpte jag en carlings till robin som han önskat sig. hans gammelmorfar dog idag så han är lite nere. så ska muntra upp han med en tröja och så blir det mys ikväll. köpte även ett mörkrött nagel lack som numera sitter på mina naglar så fint. måste ladda upp inför hösten. sitter på jobbet nu och detta är sista sommarjobbs veckan sedan är det en vecka ledigt innan skolan börjar..fyfan för skola igen. är inte alls på humör för det. men får tänka posetivt för i maj nästa år är det slut och då blir det bal och student för min del! :) nejdu, nu kallar kunderna.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu