för nån som du..

2008-08-07 19:01:19 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter på jobbet. är väldigt taggad. för om en timme slutar jag,. och om en timme ska jag hämta lillasyster på tågstationen som kommer hem då. hon har varit hos kusinerna i tidaholm. & idag ska hon komma hem. stor nu min lilla tjej åkt tåg alldelles ensam i fyra timmar. stolt över henne! så vi ska hem och fira pappa sedan som fyller 45 imorgon. men de åker på mini semester i helgen, så då åker han fyra i natt. så blir att fira han ikväll. sedan är jag ensam hemma denna helgen med. men denna gången ska vi vara i mammas lägenhet! :) eftersom mamma är kvar hos kusinerna och moster uppe i tidaholm så är det ingen som bor i lägenheten. så får jag & robin låna den!!! nej, nu ska jag börja packa in lite klockan är ju över sju. ska städa affären och så innan jag stänger. skriver ett inlägg när jag kommit till mamma och berättar om min fina tripp med lillsyrran. antagligen bildbevis läggs upp också! :)

Kommentarer

heejsaan! vilken fin blogg du har



men skulle du kunna kommentera min blogg och säga om du tycker att jag passar i lugg eller inte =)

puss ♥

2008-08-07 23:01:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu