förbaskade regn & kyla.

2008-08-04 15:39:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter på jobbet med värsta förkylningen. det är allt det här jävla regn och blåst som kommer helt plötsligt.. ena stunden kan man ha kjol eller shorts och naturligtvis har jag det på mig. men när vädret ändras blir jag genomförkyld jävla skit. så sitter här på jobbet med näsan som rinner, ont i huvudet och antagligen en smått del av feber. vill bara gå hem och sova. kom redan försent idag till jobbet.. trodde jag hade ställt klockan på kvart i tre men hade ställt den på kvart i fyra och började tre. när klockan var fem över tre ringer pappa och skäller ut mig och frågar vad fan jag är någonstans. bara det är ett exempel på att jag mår dåligt. för hade bara vänt mig i tv pausen för att vila ögonen tills programmet började på tv:n igen.. blööö för det.. vill inte vara sjuk. vill inte det ska vara regn. vill bara ha sol & sommar. för det var fan evigheter sedan. visst, alla säger men va glad för den veckan vi fick sol? hell no. om det är sommar ska det fan vara sommar så man kan sola och bada och vara ute länge på nätterna utan att frysa. det är sommaren. men tyvärr finns inte den längre. fick ta del av den lite förra veckan. men det är tyvärr borta nu! mitt lilla fina inlägg som för det mesta handlar om hat mot vädret. för så är det. hatar fan det just nu. skriver lite senare ska ta och spela ett parti spel eller två.

Kommentarer

baby det är mys med regn nu =)

2008-08-05 00:33:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu