funlight till frukost

2008-08-12 10:25:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


precis vaknat hos mami. sitter och dricker funlight för orkar inte äta frukost själv. robin har redan gått till jobbet så det är lite tråkigt här själv. så ringde och väckte nyss lillasyster och sa att hon skulle vakna och köra hit så vi kan äta frukost ihop! sedan ska vi ut med vovvarna idag med! ska ringa on julanta nu och fråga om hon vill följa med. sedan drar vi nog till stan och ta en fika och självklart får lillasyster följa med!! sitter och tittar på OS men det är bara tråkig boxning nu. igår var det beach volly boll. det var kul men det jag väntar på är friidrotten som börjar på torsdag. då ska jag ställa klockan för att gå upp och se det på natten. friidrott är det roligaste inom OS tycker jag. heja susanna kallur, stefan holm, kristian olsson, carolina kluft osv. guuud. friidrott börja nuuu!!!!! no air med jordin sparks och chris brown knarkar jag just nu sönder i mina högtalare. den är så underbart fin och dom gör den så bra ihop! nu ska jag hoppa in i duschen...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu