grattis pappa 45 år.

2008-08-08 08:10:30 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon! började jobba för cirka en timme sedan. nu har jag fått i ordning i affären och bestämde mig för att skriva ett inlägg. blev inget inlägg igår och inga bildbevis från lillsyrran heller. åkte hem och åt och sedan åkte vi till maxi och handlade & när vi kom hem badade hon och jag i våran bubbelpool. myspys. gav pappa våran födelsedagspresent vi köpt till honom också. för idag fyller han 45. vi köpte en eldgaffel till grillen och ett par shorts. han blev superduper glad. i natt åkte dom till danmark på en minihelg till lalandia. bada & supa antar jag. så är ensam hemma i helgen. så ikväll blir det förferre med tjejerna. inte bestämt vilka ännu men får väl ringa runt och kolla läget sedan! =) så ska vi träffa jonte i stan som nu äntligen fyllde 18 år igår. så det blir krogrunda för hans del ikväll. så får väl ta & bjuda han på en shot eller en öl så han blir glad! som sagt, kommer nog blogga ett anta gånger idag. jobbar ända till åtta ikväll. trevlans, trevlans...

Kommentarer
sebbe

JAG VILL FESTA BABE !!!!! :D

2008-08-08 12:31:08

congrats BOSSEE BOOO!!

2008-08-08 12:42:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu