hatar hela jävla halmstad.

2008-08-28 17:20:21 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ta det inte personligt. men lånade lillsyrrans moped i morse. så man kan sova lite längre på dagarna. ställer den på stures gymnasiums parkering. när jag ska hämta den efter jag slutar innan fyra så är den borta? snodd!! hatar hela jävla halmstad och hur folk tänker. hur kan man sno en moped som är låst och allt på en skola? på en skola där det går flera hundra människor. jag blir så fruktansvärt arg och fick värsta utskällningen av pappa. den enda som förstår är lillasyster och det är ändå hennes moped. hon är den enda som förstår att det inte är mitt fel!! åhhh.. alla jävla tjuvar och skit gå och dö. försvinn från mitt liv från allas liv. ni gör bara problem!

iallfall, blev ingen blogg uppdatering senare igår. var i stan och köpte tre nya fiskar till pappa och hans akvarium för övrigt  så älskar min pappa dom. hans små bebisar. sedan åkte jag hem.. sedan låg jag och tittade på tv tills jag åkte jag och färgade mitt hår och förlängde det. så nu är jag brunhårig och har långt hår! =) känns otroligt skönt faktiskt!! sydde in . gjort det förut och då höll det i ett halv år! får se hur länge jag vill ha kvar det nu!

nu jobbar jag och har bara tre timmar kvar. och eftersom jag inte har något sätt att komma hem får det börja bli buss igen, och det suger riktigt riktigt hårt! skriver nog något inlägg senare eller när jag kommit hem. då nu även ska få bildbevis på mitt hår!! ha en bra dag!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu