hemma idag med.

2008-08-26 10:15:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


ska till doktorn idag vid ett. vill inte gå in på vad det gäller ännu förrens jag är säker. men är lite orolig. ska in med sarus först och ta en fika som sedan ska följa med mig. efter det blir det jobb. känns så jävla dåligt att den riktiga första dagen i skolan är idag och så är man inte där. men måste få ording på var det är för fel. och hoppas jag får svaret på det idag... meddelar er allt var det handlar om när jag är säker och vet vad det är... bloggar senare på jobbet. nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu