inte precis som du

2008-08-06 08:28:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter på jobbet i min ensamhet drygt som fan. inga kunder och inget folk. sitter dock här vid datorn som gör mig lite uppmuntrande. lyssnar på musik, spelar spel och skriver blogg. är faktiskt pigg idag, förstår ingenting. vaknade fem imorse och var skit pigg.. somnade om och gick upp vid sex. mådde riktigt bra. inte trött ett dugg. idag blir det att fixa mina naglar  som sandra ska göra åt mig och sedan ut och äta med julanta på wild  west! :) myspys babi! sedan vill ju dom ha med mig till kräm men beror helt på hur jag mår idag. fortfarande förkyld och ont i huvudet och är inte på något speciellt fest humör men får se vad tiden utser! btw. köpt en ny digitalkamera.


Kommentarer

sweetie =)

2008-08-06 11:37:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu