intensivkurs, bra eller dålig?

2008-08-07 09:40:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


God morgon! precis vaknat. skulle haft körlektion klockan halv åtta imorse. men försov mig. blir så sur på mig själv. nu får jag betala för en lektion jag inte ens var på. jag funderar starkt på att ta en intensi kurs istället? på två veckor får du ditt körkort isåfall. jävligt intressant. ska tänka på det, vad tycker ni? någon som gjort en intensivkurs? iåfall vad tycker ni är bäst? kostar bara 8000. nu ska jag klä på mig och åka till jobbet. börjar halv elva till åtta ikväll. jävligt segt. men som tur är har jag datorn med mig. så kommer kunna uppdatera här senare.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu