it can only get better.

2008-08-16 08:20:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar, det gör ont, trött, vill spy. ta mig härifrån. började jobba halv åtta och mår rent ut sagt bajs. bakfull som ett as och sovit i drygt 3 timmar. vill bara hem till min älskade säng igen men istället ska jag stå här och jobba i 12 & 1/2 timma idag. slutar åtta ikväll så var denna dagen förstörd. visserligen blir det kräftskiva hemma hos papi ikväll med kusiner och vänner. ska bli trevligt och sedan ska det spelas stopp. ska bli super kul! väntat hela veckan. men där emot har jag lovat att följa med ut ikväll.. men fyfan. just nu vill jag bara spy och dö,. för har så fruktansvärt ont i mitt huvud. vill bara lägga mig ner och sova och aldrig vakna upp igen. just nu känns det så.. blööö. iallfall... utgången igår var jävlans trevlig. först för ferre hemma hos mig sedan drog vi till staden och spelade black jack och dansade på dansgolvet. träffade sarah nilsson där inne också, en väldigt trevlig överaskningoch stod och dansade med henne tills hon skulle ta bussen hem :) vill bara säga tack för en underbar kväll igår tjejor. och nathalie. guud, min lilla sötnos. tack för att du följde med igår underbart att vi börjat umgås igen och du förtjänar att ha kul nu!
 

nej, ska nog ta en snabb sovstund i affären mellan kunderna och försöka få bort denna jääävla huvudvärken!


Kommentarer

Hejsan

Besök gärna min blogg.

Jag gör designer, headers, backgrunder. Tillverkar egna halsband, armband och kedjor.

Bara fråga mig om något :)

2008-08-16 08:27:35

Tack så jätte mkt tjejen, så¨fin den blev ;) Hur var din kväll igår då? Tack tack tack så mkt igen för hjälpen..... Kram & Puss Johanna

2008-08-16 12:30:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu