jag har varit duktig idag.

2008-08-26 19:03:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


det har jag verkligen varit.. om man får säga så om sig själv. köpte en kalender i stan så jag får i ordning på mitt liv, och mest mitt skol liv. så jag vet när jag börjar och slutar i skolan och hålla reda på mina jobb tider. beställde även tio nya körlektioner sonm ska köras nu hela september och om en månad är det uppkörning och förhoppningsvis får jag då mitt älskade körkort. efter jag jobbat så ska jag cykla hem så då blir det lite träning på köpet. hem och äta sedan ut och springa sedan träffa maddis. så det blir en mysig kväll! från och med nu finns inte godis, cola, chips i mitt liv. förutom att jag & sarus åt på mc donalds idag. får väl skylla på att hon & jag var svin hungriga som för övrigt är sant för åt ingen frukost imorse. & jag förstår inte varför jag inte gör det? frukost är det viktigaste målet om dagen.plus att om man ska börja gå ner i vikt så måste man äta regelbundet. emelie, nu skärper vi oss. nu ska jag börja stänga ner affären! skriver ett litet inlägg senare om min kväll med maddis!


Kommentarer

hhahaha ja sötnos det har du faktiskt rätt i. därför måste jag också börja äta frukost ^^ hahah. älskar dig sjukligt mkt

2008-08-26 22:43:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu