just like me

2008-08-18 11:28:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


gårdagen orkade jag inte skriva. låg och degade hela dagen sedan kom sara till mig och sedan ringde robins föräldrar och frågade om vi ville med till harrys och äta, & så blev det, robins mamma & pappa, sara och lillasyster. kycklingvingar åt jag, det vanligaste typ. och det var riktigt gott. drack och pratade. ni ska veta vilka olikda diskussioner vi hade. vi hade allt från resa till hur skilda familjer lever. gud, ja. men det var riktigt trevligt. nu har jag precis vaknat hos robin. så åkte hem till mamma som är hemma idag. snart ska jag & lillasyster ut med hundarna en runda sedan åka till affären och hjälpa pappa med lite inhandling till affären. sedan är det dags för mig att jobba vid fyra. jobbar färdigt mina sommarjobbs veckor nu, 6 st närmare bestämt. så nu jobbar jag dom timmarna som jag ska jobba varenda vecka. måndag och tisdag 16-20 och lördag 12-20. nu är det fyra dagar kvar till skolan börjar. ska ge gärnet nu så man kan vara stolt över sig själv om ett år när man tar studenten. gud vad jag längtar. nu blir det käka frulle med syster.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu