klockan är natten och jag kan ej sova.

2008-08-20 00:31:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


klockan är halv ett. babu ligger och sover bredvid mig men jag kan inte. jävligt mycket som snurrar runt i min skalle förtillfället, skolan börjar imorgon torsdag, lönen knappt kvar. massa privata saker som inte kommit ännu och vissa saker går bara inte som man vill.. är svin trött och vill verkligen sova. men det går fan inte.. gaaah. tänker bara på helgen. fyfasen vad roligt det ska bli!! nu ska jag se om det finns något att nätshoppa. kanske kan få mig att somna och drömma sött? vem vet..

Kommentarer

det kostar 1900:- då är det äkta hår. men jag ska sätta i mitt på måndag :P

2008-08-20 00:56:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu