körning på hög nivå.

2008-08-20 14:49:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


alldeles strax ska jag bege mig till kör skolan för en körlektion. inte kört på cirka två veckor så det får bli som det blir. sedan blir det att bege mig snabbt hem igen för att titta mera på OS. kanske blir bowling med kusin och syster idag? vi ska iallfall se om det finns några lediga tider. har inte så mycket skrivlust just nu förtillfället är trött och imorgon börjar skolan gör inte saken bättre, sovit riktigt illa i natt och mår psykiskt inte bra. får se om jag har mer skrivlust senare..

Kommentarer

lycka till på körlektionen :)

2008-08-20 14:58:35

vad duktig du är :), lycka till med körningen ;) <3

2008-08-20 16:47:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu