kortspel på hög nivå.

2008-08-09 19:33:58 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


nu har jag hållt på och velat hela dagen om jag ska ut eller inte. men blir att jag drar till mina kusiner och spelar kort och umgås, älskling ligger hemma och spyr, fortfarande bakis sedan gårdagen, stackaren!! slutar strax jobba och nu har jag jobbat 39 timmar på tre dagar. så jobbar de flesta på en hel vecka!! så imorgon förtjänar jag en lååång sovmorgon. bara ligga i sängen hela dagen. ska hjälpa mamma att handla in lite mat också imorgon tills hon kommer hem så hon har något att äta. sedan ska vi hämta hem hennes nya soffa imorgon som kommit in. så då ska smedberg och co. hjälpa mig! tack killar!! nej, nu ska jag börja packa ihop i affären för att stänga den för helgen. och imorgon är det stängt och det är ganska skönt att vara ledig. de flesta ska väl ut ikväll. men ovanligtvis så blir det en lugn helg för mig! skriver senare efter jag varit hos kusinerna och förhoppningsvis bildbevis!

Kommentarer

Hej Babe : ) bloggen blev ju sjukt snygg, är avis på den header. Om tid finns vill du göra en åt mig ;) hehe. . Vet ej när vi ses. Puss

2008-08-09 20:32:43

kommer inte glömma dig babe <3 NEVHA in my life !!!



puss hjärtat

2008-08-09 23:58:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu