no air

2008-08-11 12:04:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


förlåt för alla dåliga inlägg från gårdagen. blev absolut inga. men var tvungen att sova ut efter tre dagars jobbande. alltså sammanlagt 39 timmar. försök slå det. så var helt död. men vaknade framåt två av att kusin ringer och väcker mig och frågar vad jag tagit vägen. då har vi bestämt att äta middag hos farmor vid tolv.. hade absolut glömt bort eller snarare försovit mig. tar på mig fort som attan och åker till farmor och äter. efter det hämtar smedberg mig och robin så åker vi och hämtar lillasyster sedan blir det att hämta mammas nya soffa. vi får hyra släp och allting. efter det bar killarna upp soffan jag och malin stod bara och tittade på. vilka gentlemän! sedan åkte vi till maxi och köpte mat till robins jobb mat och till oss själva. det blir enkelt pytt i panna. så vi kör hem igen och jag lagar mat till smedberg, baby, malin & mig själv. pytt i panna, med kokta grönsaker, coqtail tomater, stekta ägg och rödbetor. enkelt och gott. hoppas ni tycker det iallfall. men dock smedis, han lägger råa ägg på pytt i pannan! :) det såg inte allt för gott ut!! men bara du blir nöjd så blir det säkert bra! sedan efter det blev det övningskörning och ut till stenhuggeriet där vi åkte och spelade kort hos våra kusiner. slutade med att jag inte vann en enda pott och förlorade massa med pengar! vaknade klockan sex i morse när robin gick till jobbet och inte sovit sedan dess så är riktigt jävla trött. funderar på att lägga mig hade varit underbart skönt!!! jag & lillasyster har börjat passa hundar och idag var första dagen. alldeles underbara. bilder kommer upp senare när jag börjar jobba.. för då lägger jag in dom! ska lägga mig och se two and a half men.  dom äger riktigt stort!!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu