nu eller aldrig

2008-08-19 12:37:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


sitter hemma hos mami och väntar på att maten ska bli färdig. skönt när man inte behöver laga maten. igår fick jag dock göra det. slutade jobba vid åtta och åkte till maxi och handlade mat som jag lagade till mig och robin när vi kom hem! sedan blev det myspys i sängen hos mami. sovit här i natt. mamma är hemma från jobbet idag med så vi sitter och pratar och röker konstant. inte bra!!!!! snart ska vi se på friidrott. stefan holm ska hoppa finalen och får hoppas att han vinner. för han är det enda guld hoppet vi har kvar kan man säga!! nu har jag betalt mina smycken och väntar bara på tills dom kommer till min brevlåda. wiiiie. är så förväntansfull. ems heter företaget. när jag fått in tillräckligt med mycket pengar ska jag köpa släta metallbrickor och gravera in ems och sätta på varenda armband. men får vänta och se om det fungera så som jag tänkt mig! =) nu ropar lillasyster att jag ska med ut och ta en cancerpinne. se you loong!!

Kommentarer

Hello Dear.

Nope, men toaletten här hos Jonas pajjade sent iförrgårkväll, så fick sova hos hans mamma och pappa för stank ute-dass i hela lägenheten. Jao, Jag och mammis har väl lite olika tankar om jag ska flytta eller ej. Hon tycker jag ska ha en egen lägenhet först men jag känner att jag ändå skulle vara hos Jonas och varför betala dubbelt upp då? När man kan dela.. men förstår henne också. Men nu vill jag verkligen bo tillsammans med Jonas. Efter tre år av pendlande fram och tillbaka så vill jag verkligen detta. .

Så vi får väl se. Kanske blir jag helsambo nu :)älskar dig

2008-08-19 13:03:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu