ny skolvecka

2008-08-25 10:32:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


slappade bara i gårdagen därför det inte blev något inlägg. tack nathalie och sarus från i lördags. riktigt jävla roligt hade vi på dansgolvet. naturligtvis vad jag glad för de andra med. men speciellt glad att ni var med ;) har precis gått upp ingen skola för mig idag. nu är det en ny skolvecka med plugg och jobb och sedan på fredag är det helg igen. då blir det antagligen utgång och på lördag ska jag med till väla med nathalie, daniela och caisa som ska köra :) ska bli riktigt mysigt. blir shoppade och fika stunder på en hög nivå. en riktigt tjejdag!!!

ikväll blir det trav för min del. var riktigt längsedan jag var på det och ikväll bjuder pappa oss på resturangen! =) har ändrat mitt arbetschema nu så från och med nu så är jag ledig på måndagar. i november får jag helt andra arbets tider. då är jag ledig varannan lördag på kvällen. för då jobba jag bara fram till två. så himla skönt! =)

nu ska jag ut och gå med lillkillen som fortfarande är hos mig! min lilla börje..

Kommentarer
johannathåström http://yellowladie.blogg.se/

saknar dig :(

2008-08-25 13:48:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu