om allt vore så enkelt..

2008-08-14 10:49:34 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


har precis börjat jobba och är precis nyvaken. lillasyster hämtade mig hos baby vid kvart över tio i morse och började halv. dööds trött och vill bara lägga mig och sova. sova i min underbara säng! nej, nu blir  det att jobba tills klockan åtta ikväll och antagligen kommer det vara tomt på folk i affären för det är värsta stormen ute och regnar lite då och då. plus att typ ingen har pengar!! alla har varit ute på semester i sommar och alla pengar har gått dit. jag själv fick min lön för lite drygt två veckor sedan när jag egentligen skulle fått den nu på fredag. så ni kan ju gissa hur mycket jag har kvar av den? har faktiskt ändå 2000 kronor kvar. men ändå. det suger rätt hårt när det är en hel månad kvar tills nästa! nu ska jag käka lite frulle här i affären och förmedla er en bild på en nyvaken emelie.



Kommentarer

mitt vackra ting :)

2008-08-14 11:56:31

hihi söt bild :) pussssss

2008-08-14 12:03:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu