pirates of the carabien.

2008-08-25 22:17:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


precis kommit hem till baby från travet som för övrigt gick skit. förlorade bara massa pengar. så nu sitter vi och tittar på min favoritfilm istället. pirates med johnny depp så jävla bra och rolig är den. det är den bästa triologin som finns! nu ska vi alldeles strax gå och lägga oss och mysa och jag ska gå och lägga mig tidigt idag för är riktigt trött. för ska hinna med massa saker imorgon då måste jag vara pigg och glad. jag ska hinna med att köpa en nya kalender, åka till frisören och färga mitt hår (nu blir det brunt som gäller) gå till skolan vid halv tolv, börja jobba klockan fyra. blir nog ingen blogg uppdatering förrens jag börjar jobba imorgon. då ska jag berätta hur morgon dagen gått till. nu ska jag & baby lägga oss. god natt mina kära läsare!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu