rusning till skolan

2008-08-27 11:16:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


lämnar ett snabbt inlägg när jag alldeles strax ska hoppa på cykeln och cykla till skolan. bloggar när jag kommer hem senare. slutar skolan tre men ska på jobbintervju vid fyra. sedan blir det nog att dra hem till robin som är på begravning nu för hans gammel farfar har dött. så han behöver mig idag skrev han innan. så ska nog åka dit och trösta honom. men skriver iallfall senare om berättar om hur jobb intervjun gick. nu måste jag sticka...



kofta från gina tricot
bas linne från gina tricot
jeans från replay
tygskor från din sko
skärp från vera & moda
armband egen designad

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu