säsongsavslutning

2008-08-06 22:05:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag är det säsongsavslutning på mårtensson och kräm nu sitter mina tjejor hemma hos julanta på förferre och önskar att jag var där. själv så fick jag inte gå ut för pappa för "måste" vara hemma hela denna veckan och bara ta det lugnt. därför ligger jag och baby och myser i sängen istället. pappa säger att jag stressar alldeles för mycket och det är därför jag är sjuk. julanta var här och hämtade dricka innan när jag sov. har ett svagt minne av att du var här. men det är väääldigt svagt. vet att jag fick en puss på kinden iallafall! nu ska jag se project runaway. lära mig lite om att sy kläder kanske ;) sedan blir det sex and the city. älskar den serien. funderar på att köpa den 700 kronor eller något kostar den och det är inte dyrt för hela boxen på fyra säsonger tror jag det är. iallfall ikväll blir det dubbel avsnitt och sedan blir det tidig körlektion imorgon klockan halv åtta... sedan är helgen i hamn. där det förhoppningsvis blir ferre på fredagen och ta det lugnt på lördagen! får se vad tiden utser. skriver inlägg tidigt imorgon. God natt! & alla som ska på kräm ha så jävla roligt. dansa för mig med, hela natten lång..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu