so hard to understand you sometimes

2008-08-12 16:54:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


precis börjat jobba. regnet bara faller ner över halmstad och det känns riktigt tråkigt att sommaren är över och hösten är på väg. man längtar mer och mer på att åka utomlands men pappa tillåter det inte. hade så gärna velat åka iväg med madde och sarah. men får ej för pappa. måste jobba, måste sköta skolan, emelie ta tag i verkligheten är det enda han säger. i denna stund önskar jag att jag hade ett eget liv, ett eget jobb och skötte mig själv. för seriöst om jag vill utomlands ska han bara säga åk och ha kul! livet är kort och man lever bara en gång och han har levt sitt. nejdu, regnet gör mig deprimerad men här kommer en bild på min nya kofta som jag älskar. verkligen höstkänsla men då gömmer jag mig i fina koftor istället hela hösten! =)




dagens outfit:
kofta gina tricot
baggy jeans fornarina
tygskor din sko
linne lager 157

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu