the girl in red.

2008-08-15 17:27:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar nu och gjort det i snart 1 och 1/2 timma. ganska skönt att bara jobba fyra timmar. tiden går rätt snabbt. sedan blir det hem och ha för ferre och sedan utång med mina älskade tjejor. ska bli super duper mysigt. hoppas att min babu kommer förbi en liten stund också och hälsar på, får se vad kvällen utser. vet iallfall att vi tjejer ska ut och ha super kul. festa sate. jobba hela dagen imorgon med, pappa fick mig att jobba hans passa med. men men.. livet leker för mig förtillfället. allting är jätte bra och det kan inte bli bättre. har en underbar pojkvän, underbara vänner och en underbar familj! nu ska jag fortsätta spela spel på king.com, prova om ni aldrig gjort det. finns hur många spel som helst som är svin roliga! SEDAN IKVÄLL SYNS VI PÅ STAN!



Kommentarer

Hello babe. Hoppas du får en fin festkväll, själv ska jag ha filmkväll med lite kompisar. Trevlig helg. Pusss

2008-08-15 22:11:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu