tillbaka till helvetet imorgon.

2008-08-20 22:17:57 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


imorgon gäller det, tillbaka till skolan och tillbaka till skolbänken. som tur är så har jag fått min APU i början och går då inte i skolan på lite mer än 2 månader. det känns faktiskt bra, bättre att ta det nu i början än i vår då man redan har gått i skolan en termin. men ska bita i det sura äpplet och klara detta året för i slutet är det min tur att skrika.
bowling och nitendo wii är vad dagen har gått till. spelat med kusin och lillasyster. jag vann bowlingen!! nu ska jag och älskling lägga oss och se sverige som just nu spelar landskamp mot frankrike och det står 1-1. heja heja sverige!!
sedan blir det nana kudden och ställa klockan på sju imorgon. nu är det dags att ställa klockorna igen. fy fan. vill inte.. jobbar hellre än att sitta i den jääävla skolan. eller vad tycker ni? sov gott mina kära läsare!!

Kommentarer

Nej det kommer blir fett jobbigt. men vi ska stå ut sötnos!

2008-08-20 23:11:07
sebbe

För jag har tagigt STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIGT STUDENTEN:D !!!!!!!!! wiiiiiiii kram

2008-08-21 12:14:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu