vit mjölk i grön förpackning.

2008-08-14 16:40:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar fortfarande. har 3 och en halv timme kvar så det är lugnt. tiden går rätt fort när man har datorn med sig. har tittat ut massa nya kalendrar och liknande. ska in till stan imorgon och se om jag hittar någon ny och någon ny väska nu till skolan börjar. behöver det om man hoppar in extra och förhoppningsvis får jag jobb på fridolfs när kusinen pratat med chefen. dom som inte vet så är han chefskock där. så förhoppningsvis ska han kunna hjälpa mig behöver erfarenhet nu när jag snart börjar tredje året. och därför så är det alltid bra med en kalender. har bestämt mig för att köpa klänningen nu. den ska höjas med 600 kronor om en månad. men hon sa att jag fick det för det vanliga priset om jag beställde den nu. så det gör jag. för älskar den och tycker den är underbart fin. =)


beroende på rubriken på detta inlägget så var det ett barn som var här inne nyss
och frågade varför det var vit mjölk i grön förpackning. hon tycker att den färgen
som paketen har den färgen borde mjölken ha, visserligen. smart tjej ;)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu