you make me live.

2008-08-19 17:40:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jobbar och har riktigt tråkigt.. slutar om två och en halv timme. tiden går riktigt segt idag. knappt något att göra och ändå är det rätt fint väder.. skola om två dagar. så imorgon är det den enda lediga dagen. ska fan utnyttja den till max och göra så mycket som möjligt. nu har jag betalt mina saker så hoppas att dom snart kommer hem till mig så jag kan börja med mina armband!! färgning av håret på torsdag. beställde tid igår!!! vet inte riktigt vad jag ska ha. men det vet jag aldrig förrens jag är där ;) vad tycker ni, mörkt eller ljust? ni kan ju kolla på mina tiigare blogginlägg där jag har bilder på mig i mörkt. för är lite osäker.. sitter och tittar runt och funderar. men men.. får se hur det blir. nu blir det lyssna på musik och spela på king.com.

Kommentarer

ska du ha slingor så tycker jsg ljust :P men du passar i allt <3<3

2008-08-19 17:57:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu