just a little bit.

2008-12-29 22:05:26 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


bara två dagar kvar till nyår och tre dagar tills vi åker till sälen en vecka. Farbror, kusiner, syster och älskling. ska bli super skönt. var i stan idag och inhanlade allt det sista. annars har dagen bara handlat om vila och ta det lugnt. bara legat hemma framför datorn och tagit det lugnt... skönt. imorgon blir det börja små packa och åka in till stan och förhoppningsvis hitta en sista minuten nyårsklänning. hade varit bra annars blir det att ta en gammal klänning i mitt klädskåp. blir nog antagligen den från farmors fest. men allt det vet vi imorgon. nu blir det lägga sig ner och se en film eller något liknande. saknar min sarus, men nu är hon hos sin boffre och myser. om vi inte hörs innan. gott nytt år alla.

xoxo emsan

Kommentarer
mammma

hej gumman hoppas att ni får en riktigt mysig nyårsafton i sälen jag saknar er jätte mycket men vi syns när ni kommer tillbaka från sälen.Jag vill önska er en riktigt gott nytt år mina änglar!!! Många kramar mamma

2008-12-30 14:59:06

oh gott nytt år älskling, synd bara att jag aldrig kom förbi dig igår :(, men vi får ses i veckan och snacka lite skit osådära :D, puss baby!

2009-01-01 16:27:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu