kära bloggvänner

2008-12-17 14:49:32 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


skönt att vara tillbaka och förhoppningsvis kommer jag börja sköta det nu också. ändrat lite på utseendet med nya bilder på headern. blir väl mer ändringar senare antar jag. ikväll blir det studenfest och det ska bli super duper roligt. har ingen direkt utklädningsstil utan det blir en röd klänning med en tomte luva. men det duger det med :) ska bli roligt att träffa alla gamla kompisar ikväll, ja det ska bli mys. det enda negativa är att jag har varit på begravning idag, bengt maltin. pappas bästa kompis som dog för två veckor sedan, 44 år hjärtinfarkt. grät som in i helvete. men pappa stöttade mig.. längtar även stort till fredag, hatar dock underbar men julanta min bebse har fixat vip biljett så vadfan bara att gå in och göra det bästa av sitvationen för snart åker hon till USA och då ser jag inte henne på ett år. bäst man tar den tid man kan att träffar då. nej, nu ska jag försöka att sova en timme nu tänkte jag så man orkar med inför kvällens fest!

xoxo emsan



Kommentarer

den e så najs!!

de e fint med mej, själv dpå?

håller naglarna;D?

pussis

2008-12-17 16:01:37

göööddeee jue:D

joo helgen blir nog lugn. ska ti tobbes farmor imorrmn:P

haha lillejul.

dudpå?

pussis

2008-12-18 13:04:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu