29 februari, skottår & fredag.

2008-02-29 09:46:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


i år är det skottår alltså är det en dag mer i februari och det är idag. haha.. ligger hemma i sängen, börje ligger och snarkar bredvid mig och jag lyssnar på musik och skriver här. vid halv tolv ska jag & börje in mot stan. ta en fika och se lite i affärer efter någon ny snygg tunika. efter det ska vi till stranden med börje och linas syster, hannas två hundar. de ska få springa av sig och leka lite. det är alltid mysigt, både för hundarna och för oss. att bara gå på stranden och får vinden i håret. en underbar känsla. man behöver ju inte ha hund med sig. bara att vara ute och gå är alltid skönt! ikväll blir det mårtensson och underbar. ska först sitta hemma hos mig några tjejer sedan in mot staden. ska bli mysigt. och ska ha mina nya skor på mig. väntat sedani tisdags när jag fick dom. nu ska dom äntligen bli använda! :) nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för staden. ciao. ♥


Kommentarer

aaaa ja kommer hem snaaart älskling!!
i really do:D haha miss you bitgtime jue, näej men de blir partaj hos mej de 14e. be there if you´d like:)
hihi:D
käärlek!!

2008-02-29 19:43:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu